Headlines News :
Home » » DVR AE-D4S04TS ANGELEYES

DVR AE-D4S04TS ANGELEYES

Written By Alfonsius Karno on Jumat, 09 Mei 2014 | 20.47



*Harga Hubungi Kami
Stock : Tersedia
Kode Produk :
Kategori : CAMERA CCTV

Contact : Alfonsius Karno
Mobile :  +68 813 1090 2012


4CH H.264 Network Digital Video Recorder Tipe AE-D4S04TS

Specifications

* H.264 main profile compression algorithm ideal for standalone DVR
* Realtime live display up to 4/8/16 cameras
* Pentaplex function live,recording,playback,backup & remote access;
* Support Dual-Streams,to make mobile monitoring very easy,flexible for network transmission
* Multiple control methods IR remote controller,USB mouse and front panel press button
* Smart video detection:motion detection,video blind,video loss
* Smart camera settings:privacy masking,camera lock,color setting,and tittle display
* Easy backup methods:USB devices,remote network and client software backup
* Alarm triggering screen tips,buzzer, e-mail &FTP upload
* Smart HDDs Management non-working HDD hibernationg,HDD faulty alarm,Raid function
* Powerful network software built-in web server,multi-DVR client &SNS Networking access for remote live viewing,recording,playback,setting,system statu,event log,e-mail & ftp function
* Support DHCP / PPPOE / FTP / DNS / DDNS / NTP / Email alarm / IP right management / IP search / network alarm center functions, support web client, standalone client and SDK.
* With the sound system for the protection circuit, unique triple watchdog function, very low power consumption, to ensure the equipment never be hang up. With the unique black box technology, can monitor the whole run process of the equipment, can greatly reduce the maintenance costs.
* Enable strong multi-way synchronization with max 4/8/16 channels playback, realize the zero-delay between playback channels
* Video Compression Format  H.264
* Video System  NTSC / PAL
* GUI OSD : YES
* Video Input(BNC)  4CH BNC input(composite video signal 1Vp-p 75? BNC)
* Video Output(BNC) 1 channel TV output BNC,1.0Vp-p,75?,1 VGA output
* Audio Input/Output 4 channel ,RCA input/1 channel output(RCA)
* Maximum Recording Rate(CIF)
* D1 704?480 pixels with 120 IPS /704?576 pixels with 100 IPS HD1:704?240 pixels with 120 IPS /704?288 pixels with 100 IPS
* CIF:352?240 pixels with 120 IPS /352?288 pixels with 100 IPS
* QCIF:176?120 pixels with 120 IPS /176?144 pixels with 100 IPS
* Image Quality Setting Supper Best,Well,Good,Medium,Normal and Bad
* Hard Disk Storage Support one SATA HDD,each max upto 2TB
* Alarm Input/Output No
* Multiplex Operation Live display/record/playback/backup/network transmit
* Recording Mode Manual>Alarm>Video Detection>Continuous
* Playback Mode 4 channels playback simultaneously,
* Pause,stop,rewind,fast play,slow play,next file,previous file,repeat,shuffle,backup selection
* Backup Device Network download/Flash stick /USB Device
* Pre-alarm Recording Recording for 10 seconds before alarming
* Network Protocol TCP/IP?PPPOE ?DDNS and NTP
* Ethernet remote view Support remote surveillance up to 10 users simultaneously
* CMS software YES
* Mobilephone View YES
* Electronic zoom YES
Share this post :

+ komentar + 3 komentar

3 Februari 2019 pukul 11.49

Apakah Anda mencari pinjaman bisnis, pinjaman pribadi, pinjaman rumah, pinjaman mobil, pinjaman konsolidasi utang, pinjaman tanpa jaminan, modal ventura, dll ... Atau jika Anda menolak pinjaman oleh bank atau lembaga keuangan karena satu atau beberapa alasan. Anda berada di tempat yang tepat untuk solusi pinjaman Anda! Saya adalah pemberi pinjaman pribadi, saya memberikan pinjaman kepada perusahaan dan individu dengan suku bunga rendah dan 1% terjangkau. Manfaat. Silakan hubungi kami melalui surat: zippora.zimslenders@gmail.com

DATA Peminjam S

1) Nama Lengkap: ............................................. ..........
2) Alamat: .................................................. ............
3) Negara: .................................................. ................
4) Jenis Kelamin: .................................................. ..................
5) Status Perkawinan: ............................................. ....
6) Pekerjaan: .................................................. .......
7) Nomor Telepon: ............................................. ...
8) Jumlah Pinjaman yang Dibutuhkan: .........................................
9) Durasi: .............................................. ..
10) Tujuan Pinjaman: ..........

3 Februari 2020 pukul 05.17

KABAR BAIK!!

Nama saya Yula Falentina dari Surabaya dan saat ini tinggal di Malaysia. terima kasih kepada REBACCA ALMA LOAN COMPANY yang memberi saya pinjaman RM760.000 dengan tingkat bunga sangat rendah sekitar 2%.

Saya ditipu oleh penipu online bulan lalu, terima kasih kepada Tuhan yang menggunakan Rebecca Alma untuk mengakhiri semua kecurigaan saya dalam hidup saya, saya tidak pernah percaya saya bisa mendapatkan perusahaan pinjaman asli, jadi saya mencari pinjaman tanpa sejarah kredit dan saya punya banyak bank dan perusahaan keuangan untuk menghentikan saya, tetapi semua menolak.

Saya melihat halaman di internet dan saya melihat seorang wanita yang membagikan kesaksiannya tentang bagaimana dia mendapatkan pinjaman dari REBECCA ALMA LOAN COMPANY. Saya menghubungi ibu Rebecca dengan percaya diri dan dalam 2 jam, saya mendapat pinjaman, kemudian saya menyadari bahwa tidak semua perusahaan pinjaman di blog itu benar-benar palsu karena semua hutang saya dibayar. Saya berjanji kepada Tuhan untuk membagikan kesaksian hidup saya karena mereka memberi saya harapan lagi. Harap berhati-hati ketika mencari perusahaan pinjaman karena ada perusahaan pinjaman palsu yang akan menipu Anda dari uang Anda namun Anda tidak akan mendapatkan pinjaman. Hubungi ibu Rebecca melalui email: rebaccaalmaloancompany@gmail.com atau Anda masih dapat menghubungi ibu Rebacca melalui nomor whatsapp: +14052595662.

Anda masih dapat menghubungi saya melalui alamat email saya: yulafalentina944@gmail.com

Semoga Tuhan memberkati Anda semua karena Anda mendapatkan pinjaman dari Rebacca Alma Loan Company dan juga membagikan kabar baik sehingga orang-orang tidak akan jatuh cinta pada perusahaan palsu di mana pun.

My name is Novia Antonus, Owner of petshop and of a clothing store in Malaysia, I want to tell my story to the world and how I got a loan from RIKA ANDERSON LOAN AND BITCOIN INVESTMENT COMPANY to start MY busines., the last few months ago, I didn't have money or a job to start a business store, so I started looking for loans in the bank and lender everywhere but nobody wanted to help me.

So I was desperate and searched online but I was fooled because of registration fees but no loans were given to me. I almost gave up but I read an article written by a woman about how she got a loan on facebook and blogs testimonies from RIKA ANDERSON LOAN AND BITCOIN INVESTMENT COMPANY.

The RIKA ANDERSON LOAN AND BITCOIN INVESTMENT COMPANY gaves me a 2% loan of $25,000 in March 2020 and can offer any amount you want. It is the only online company, so you can have a change of story.

Contact RIKA ANDERSON LOAN AND BITCOIN INVESTMENT COMPANY Via email
rikaandersonloancompany@gmail.com
Whatsapp:  +1323 689 3663
My name is Novia Antonus
Country: Malaysia
and me at: noviaantonous@gmail.com

Posting Komentar

 
Support : Solution Problem | Alfonsius Karno | Software
Copyright © 2011. ask - All Rights Reserved
Template Created by Solution Problem Published by Alfonsius Karno
Proudly powered by Blogger